• |
vybrat pro daný letoun a daný účel jeho použití nejvhodnější profiláž (v definičních
řezech, tj. min. u kořene a na konci křídla, někdy i v některých řezech mezilehlých), |
• |
rozpracovat teoretickou geometrii křídla (navrhnout půdorysný tvar křídla, jeho
zkroucení, interpolovat profily mezi definičními řezy). Tuto geometrii navrhnout
tak, aby skutečně dosažené aerodynamické charakteristiky konstruovaného křídla vyhověly
požadavkům, na vyvíjený letoun kladeným, |
• |
zajistit (jasným a jednoznačným zpracováním výrobní dokumentace), aby navržené teoretické tvary jednotlivých dílců křídla byly ve výrobě maximálně přesně přeneseny
na vyráběné
dílce, z nichž bude křídlo sestaveno, |
• |
zajistit opět jasným a jednoznačným zdokumentováním, aby skutečný tvar vyráběného
křídla byl co
nejpřesnějším obrazem navržené teoretické geometrie. (Nesmí být povolen
ani nejmenší prostor k jakémukoli "lidovému dotváření čehokoli" pracovníky
žádné předvýrobní etapy). |
• |
zajistit vhodnou konstrukcí, optimální volbou materiálů i optimálních technologií
co nejvyšší jakost povrchu křídla (minimální odchylky od teoretického obrysu,
mininální zvlnění potahu, minimální drsnost obtékaného povrchu křídla, co nejméně konstrukčních
prvků vyčnívajících nad obrys křídla a pod.) |